نماینده مردم اردکان با حضور دربخش خرانق این شهرستان از روستاهای هامانه و درند این بخش بازدید و در ملاقات با مردم و مسئولان این روستاها از نزدیک مشکلات انها را بررسی نمود.


محمدرضا تابش حضور مستمر در روستاها و ارتباط با مردم را گام مهمی در شناخت بهتر توانمندی ها و مشکلات دانست و با بیان اینکه توسعه روستایی بعنوان بنیادی ضروری برای رشد پایدار و از اهداف کلان توسعه در همه کشورها تلقی می گردد، بر نقش بالقوه کشاورزي در مناطق روستايي و استفاده از ظرفیتهای منطقه برای ایجاد صنایع مورد نیاز در جهت ایجاد اشتغال در منطقه و توسعه و رفاه حال مردم بعنوان الگو و رهيافتي در توسعه این بخش نام برد.


نماینده مردم اردکان با اشاره به این موضوع که برای دستیابی به توسعه ای پایدار می بایست زیرساختهای لازم در وهله اول مهیا گردد افزود: خوشبختانه کار برقرسانی به اغلب روستاها به اتمام رسیده و مطالعات گازرسانی و آبرسانی نیز در حال انجام است. مجوز چند واحد صنعتی نیز در بخش خرانق اخذ گردیده و امید است با شتاب اقدامات عمرانی و توسعه ای این بخش، بتوان حداکثر بهره را از نعمتهای خدادادی این بخش داشت.


در ادامه مشکلات این روستاها با حضور اعضای شوراهای اسلامی ، دهیار و مردم مطرح و نماینده مردم اردکان در مذاکره تلفنی با مسئولان استان نسبت به مرتفع نمودن آن اقدام نمود.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا